Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro (2015.07-???) 292km » NPW-PL-044 nty
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tts Quattro (2015.07-???) 292km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-PL-044 NTY

NPW-PL-044 Wał napędowy NTY
nty NPW-PL-044
Wał napędowy NPW-PL-044
NPW-PL-044
330.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-PL-044

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]969
Liczba zębów 133
Liczba zębów 222
Ciężar brutto [kg]8,500
Ciężar netto [g]7900
nr EAN5902048881717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-PL-044 NTY

numery OEM:
OPEL      13136380
OPEL      13191328
OPEL      24462246
OPEL      374546
OPEL      374550
OPEL      374591
OPEL      375037
OPEL      93169681
OPEL      95520589
VAUXHALL      13136380
VAUXHALL      13191328
VAUXHALL      24462246
VAUXHALL      374546
VAUXHALL      374550
VAUXHALL      374591
VAUXHALL      375037
VAUXHALL      93169681
VAUXHALL      95520589
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-PL-044 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.