Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi 100 C4 Avant (4A5) S4 Turbo quattro (1991.09-1994.07) 230km » NPW-RE-007 nty
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) S4 Turbo Quattro (1991.09-1994.07) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-RE-007 NTY

NPW-RE-007 Wał napędowy NTY
nty NPW-RE-007
Wał napędowy NPW-RE-007
NPW-RE-007
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-RE-007

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]9000
nr EAN5908281496596

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-RE-007 NTY

numery OEM:
OPEL      4417910
OPEL      4417912
OPEL      93856308
OPEL      93856310
RENAULT      7711368831
RENAULT      8200452268
RENAULT      8200452269
RENAULT      8200776538
VAUXHALL      93856308
VAUXHALL      93856310
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-RE-007 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.