Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel VIVARO C Autobus (K0) 2.0 (2022-???) 177km » NPW-RE-013 nty
wybrany samochód: 
Opel Vivaro C Autobus (k0) 2.0 (2022-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-RE-013 NTY

NPW-RE-013 Wał napędowy NTY
nty NPW-RE-013
Wał napędowy NPW-RE-013
NPW-RE-013
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-RE-013

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]4700
nr EAN5902048027870

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-RE-013 NTY

numery OEM:
RENAULT      77 00 108 248
RENAULT      77 00 110 484
RENAULT      77 00 115 011
RENAULT      77 01 056 622
RENAULT      77 01 352 770
RENAULT      77 11 135 180
RENAULT      77 11 135 246
RENAULT      7700103731
RENAULT      7700106007
RENAULT      7700110484
RENAULT      7700111259
RENAULT      7700111364
RENAULT      7700111506
RENAULT      7700115011
RENAULT      7701056621
RENAULT      7701352770
RENAULT      7701352772
RENAULT      7701352881
RENAULT      7711135242
RENAULT      7711135246
RENAULT      7711135247
RENAULT      7711135293
RENAULT      82 00 231 680
RENAULT      82 00 844 451
RENAULT      8200311321
RENAULT      8200410080
RENAULT      8200844450
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-RE-013 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.