Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Peugeot 407 (6D_) 1.8 (6D6FZB) (2004.03-2005.07) 116km » NPW-VW-085 nty
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 1.8 (6d6fzb) (2004.03-2005.07) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-VW-085 NTY

NPW-VW-085 Wał napędowy NTY
nty NPW-VW-085
Wał napędowy NPW-VW-085
NPW-VW-085
222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-VW-085

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]7510
nr EAN5902048120250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-VW-085 NTY

numery OEM:
AUDI      1K0407272CC
AUDI      1K0407272DN
AUDI      1K0407272EC
AUDI      1K0407272FR
AUDI      1K0407272GK
AUDI      1K0407272GM
AUDI      1K0407452DX
AUDI      1K0407452GX
AUDI      1K0407454BX
AUDI      2K0407272F
SEAT      1K0407272CC
SEAT      1K0407272DN
SEAT      1K0407272EC
SEAT      1K0407272FR
SEAT      1K0407272GK
SEAT      1K0407272GM
SEAT      1K0407452DX
SEAT      1K0407452GX
SEAT      1K0407454BX
SEAT      2K0407272F
SKODA      1K0407272CC
SKODA      1K0407272DN
SKODA      1K0407272EC
SKODA      1K0407272FR
SKODA      1K0407272GK
SKODA      1K0407272GM
SKODA      1K0407452DX
SKODA      1K0407452GX
SKODA      1K0407454BX
SKODA      2K0407272F
VOLKSWAGEN      1K0407272CC
VOLKSWAGEN      1K0407272DN
VOLKSWAGEN      1K0407272EC
VOLKSWAGEN      1K0407272FR
VOLKSWAGEN      1K0407272GK
VOLKSWAGEN      1K0407272GM
VOLKSWAGEN      1K0407452DX
VOLKSWAGEN      1K0407452GX
VOLKSWAGEN      1K0407454BX
VOLKSWAGEN      2K0407272F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-VW-085 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.