Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 (2018.03-???) 136km » NPW-VW-153 nty
wybrany samochód: 
Kia Ceed (cd) 1.6 Crdi 136 (2018.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-VW-153 NTY

NPW-VW-153 Wał napędowy NTY
nty NPW-VW-153
Wał napędowy NPW-VW-153
NPW-VW-153
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-VW-153

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]5100
nr EAN5902048152718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-VW-153 NTY

numery OEM:
SEAT      115420217
SEAT      1S0 407 762 D
SEAT      1S0 407 762 DX
SEAT      1S0 407 762 E
SEAT      1S0 407 762 EX
SEAT      1S0 407 762 G
SEAT      1S0 407 762 GX
SKODA      1S0 407 762 B
SKODA      1S0 407 762 BX
SKODA      1S0 407 762 D
SKODA      1S0 407 762 E
SKODA      1S0 407 762 EX
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 D
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 DX
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 E
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 EX
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 G
VOLKSWAGEN      1S0 407 762 GX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-VW-153 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.