Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford C-MAX II Van 1.0 EcoBoost (2012.10-2019.06) 125km » SKZ-VW-011 nty
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.0 Ecoboost (2012.10-2019.06) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-VW-011 NTY

SKZ-VW-011 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NTY
nty SKZ-VW-011
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-VW-011
SKZ-VW-011
nty SKZ-VW-011 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SKZ-VW-011

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5902048191908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-VW-011 NTY

numery OEM:
PORSCHE      944 347 333 00
VOLVO      3211955
VOLVO      3265974
VOLKSWAGEN      171 419 811 A
VOLKSWAGEN      171419811
VOLKSWAGEN      171419812
VOLKSWAGEN      251419811
VAG      171 419 811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-VW-011 NTY w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.