Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.8 FSI quattro (2011.05-2015.04) 204km » SPK-ME-004 nty
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.8 Fsi Quattro (2011.05-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-ME-004 NTY

SPK-ME-004 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-ME-004
940.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-ME-004

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar brutto [kg]12,980
Ciężar netto [g]11780
nr EAN5902048002044

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-ME-004 NTY

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      164 460 01 00
MERCEDES-BENZ      164 460 01 00 80
MERCEDES-BENZ      164 460 01 25
MERCEDES-BENZ      164 460 05 00
MERCEDES-BENZ      164 460 05 00 80
MERCEDES-BENZ      A 164 460 01 00
MERCEDES-BENZ      A 164 460 01 00 80
MERCEDES-BENZ      A 164 460 01 25
MERCEDES-BENZ      A 164 460 05 00
MERCEDES-BENZ      A 164 460 05 00 80
MERCEDES-BENZ      A164460050005
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-ME-004 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-ME-004 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.