Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.8 16V (F68) (2002.08-2006.12) 110km » SPK-VW-000 nty
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 1.8 16v (f68) (2002.08-2006.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-VW-000 NTY

SPK-VW-000 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-VW-000
671.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-VW-000

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przegubów kulowych
Ciężar brutto [kg]8
Numer podwozia do8L-W-050422
Ciężar netto [g]6700
nr EAN5902048919410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-VW-000 NTY

numery OEM:
AUDI      1J1 422 055 AA
AUDI      1J1 422 055 AF
AUDI      1J1 422 055 AJ
AUDI      1J1 422 055 BH
AUDI      1J1 422 055 F
AUDI      1J1 422 055 H
AUDI      1J1 422 055 S
AUDI      1J1 422 061 A
AUDI      1J1 422 061 AA
AUDI      1J1 422 061 AE
AUDI      1J1 422 061 AM
AUDI      1J1 422 061 AN
AUDI      1J1 422 061 B
AUDI      1J1 422 061 D
AUDI      1J1 422 061 H
AUDI      1J1 422 061 N
AUDI      1J1 422 062 D
AUDI      1J1 422 062 DX
SEAT      1J1 422 055 AA
SEAT      1J1 422 055 AF
SEAT      1J1 422 055 AJ
SEAT      1J1 422 055 BH
SEAT      1J1 422 055 F
SEAT      1J1 422 055 H
SEAT      1J1 422 055 S
SEAT      1J1 422 061 A
SEAT      1J1 422 061 AA
SEAT      1J1 422 061 AE
SEAT      1J1 422 061 AM
SEAT      1J1 422 061 AN
SEAT      1J1 422 061 B
SEAT      1J1 422 061 D
SEAT      1J1 422 061 H
SEAT      1J1 422 061 N
SEAT      1J1 422 062 D
SEAT      1J1 422 062 DX
SKODA      1J1 422 055 AA
SKODA      1J1 422 055 AF
SKODA      1J1 422 055 AJ
SKODA      1J1 422 055 BH
SKODA      1J1 422 055 F
SKODA      1J1 422 055 H
SKODA      1J1 422 055 S
SKODA      1J1 422 061 A
SKODA      1J1 422 061 AA
SKODA      1J1 422 061 AE
SKODA      1J1 422 061 AM
SKODA      1J1 422 061 AN
SKODA      1J1 422 061 B
SKODA      1J1 422 061 D
SKODA      1J1 422 061 H
SKODA      1J1 422 061 N
SKODA      1J1 422 062 D
SKODA      1J1 422 062 DU
SKODA      1J1 422 062 DX
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 AA
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 AF
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 AJ
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 BH
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 F
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 H
VOLKSWAGEN      1J1 422 055 S
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 A
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 AA
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 AE
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 AM
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 AN
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 B
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 D
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 H
VOLKSWAGEN      1J1 422 061 N
VOLKSWAGEN      1J1 422 062 D
VOLKSWAGEN      1J1 422 062 DX
FAW-VW      1J1 422 062 D
FAW-VW      1J1 422 062 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-VW-000 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-VW-000 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.