Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D165 MHEV AWD (2020.11-???) 163km » SPW-BM-024 nty
wybrany samochód: 
Jaguar E-pace (x540) 2.0 D165 Mhev Awd (2020.11-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-024 NTY

SPW-BM-024 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-BM-024
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-024
SPW-BM-024
256.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-BM-024

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciężar brutto [kg]1,660
Ciężar netto [g]1540
nr EAN5902048042064

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-024 NTY

numery OEM:
BMW      1137951
BMW      1137952
BMW      1138127
BMW      1138129
BMW      1140367
BMW      1140841
BMW      1141037
BMW      1141245
BMW      1141246
BMW      32 41 1 137 951
BMW      32 41 1 137 952
BMW      32 41 1 138 127
BMW      32 41 1 138 129
BMW      32 41 1 140 367
BMW      32 41 1 140 841
BMW      32 41 1 141 037
BMW      32 41 1 141 245
BMW      32 41 1 141 246
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-024 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-024 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.