Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-CH-041 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 NTY

SPW-CH-041 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-CH-041
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041
SPW-CH-041
nty SPW-CH-041 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 nty
406.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-CH-041

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar brutto [kg] 1,760
Ciężar netto [g] 1650
nr EAN 5902048097378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 NTY

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 producenta NTY

CHRYSLER

04764718AC, 04782523AF, 04892093AA, 4764421AA, 4764421AB, 4764718AB, 4764718AC, 4782524AB, 4782524AC, 4782524AD, 4782524AE, 4782524AF, 52089883AD, R4782524AE

numery OEM:
CHRYSLER      04764718AC
CHRYSLER      04782523AF
CHRYSLER      04892093AA
CHRYSLER      4764421AA
CHRYSLER      4764421AB
CHRYSLER      4764718AB
CHRYSLER      4764718AC
CHRYSLER      4782524AB
CHRYSLER      4782524AC
CHRYSLER      4782524AD
CHRYSLER      4782524AE
CHRYSLER      4782524AF
CHRYSLER      52089883AD
CHRYSLER      R4782524AE
FORD      1223847
FORD      1375027
FORD      1434974
FORD      1440414
FORD      1477823
FORD      1545071
FORD      1736870
FORD      1736876
FORD      1743471
FORD      5125207
FORD      T183432
OPEL      88962728
RENAULT      4431052020
TOYOTA      04446-20170
TOYOTA      11101-54050
TOYOTA      17201-27030F
TOYOTA      1720127030A
TOYOTA      1720127030D
TOYOTA      1720127030E
TOYOTA      44310-48030
TOYOTA      44310-48050
TOYOTA      44310-60540
TOYOTA      4431006071
TOYOTA      443100C090
TOYOTA      443100C110
TOYOTA      4431026371
TOYOTA      4431028270
TOYOTA      4431033150
TOYOTA      4431033170
TOYOTA      4431033180
TOYOTA      4431035660
TOYOTA      4431048070
TOYOTA      4431060390
TOYOTA      4431060400
TOYOTA      4431060480
TOYOTA      4431060490
TOYOTA      4431060551
TOYOTA      4431060571
TOYOTA      4431060590
TOYOTA      444602050
TOYOTA      444632050
TOYOTA      4581060081
TOYOTA      4581060121
TOYOTA      8943833010
KIA      5770007000
KIA      5770007100
DAEWOO      88962728
LEXUS      04446-32050
LAND ROVER      7H223A696AB
LAND ROVER      LR014090
LAND ROVER      LR022643
LAND ROVER      LR077386
LAND ROVER      QVB500400
LAND ROVER      QVB500640
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-CH-041 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.