Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot DJANGO Django 50 2T Red (M2) (2020-2020) 4km » SPW-RE-011 nty
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 50 2t Red (m2) (2020-2020) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-011 NTY

SPW-RE-011 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-RE-011
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-011
SPW-RE-011
nty SPW-RE-011 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
203.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-RE-011

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg]1,720
Ciężar netto [g]1600
nr EAN5902048888228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-011 NTY

numery OEM:
NISSAN      49110-00Q1L
NISSAN      49110-00QAK
OPEL      44 05 479
OPEL      44 08 222
OPEL      9121312
OPEL      95509206
RENAULT      49 11 000 92R
RENAULT      49 11 000 Q1L
RENAULT      49 11 000 QAK
RENAULT      82 00 193 992
RENAULT      82 01 183 788
VAUXHALL      44 05 479
VAUXHALL      44 08 222
VAUXHALL      9121312
VAUXHALL      95509206
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-011 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-011 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.