Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 (E52A) (1994.02-1996.08) 116km » SPW-RE-012 nty
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 1.8 (e52a) (1994.02-1996.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-012 NTY

SPW-RE-012 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-RE-012
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-012
SPW-RE-012
237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-RE-012

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg]2,055
Ciężar netto [g]1985
nr EAN5902048888211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-012 NTY

numery OEM:
NISSAN      49110-00Q0D
NISSAN      49110-00Q1A
NISSAN      49110-00QAG
OPEL      44 14 166
OPEL      44 18 160
OPEL      44 18 898
OPEL      59 48 064
OPEL      91166807
OPEL      93175602
OPEL      93859899
OPEL      93861732
RENAULT      49 11 045 21R
RENAULT      82 00 024 778
RENAULT      82 00 712 890
RENAULT      82 00 838 037
VAUXHALL      44 14 166
VAUXHALL      44 18 160
VAUXHALL      44 18 898
VAUXHALL      59 48 064
VAUXHALL      91166807
VAUXHALL      93175602
VAUXHALL      93859899
VAUXHALL      93861732
VAUXHALL      R1700051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-012 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-RE-012 NTY:

2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.