Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.4 TSI (2012.09-2016.10) 122km » SPW-VW-016 nty
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.4 Tsi (2012.09-2016.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-016 NTY

SPW-VW-016 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-VW-016
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-016
SPW-VW-016
180.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-VW-016

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg]1,770
Ciężar netto [g]1640
nr EAN5902048887771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-016 NTY

numery OEM:
AUDI      1J0 422 152 G
AUDI      1J0 422 152 GX
AUDI      1J0 422 154 BX
AUDI      1J0 422 154 C
AUDI      1J0 422 154 E
AUDI      1J0 422 154 EX
AUDI      1J0 422 154 H
AUDI      1J0 422 154 HX
SEAT      1J0 422 152 G
SEAT      1J0 422 152 GX
SEAT      1J0 422 154 B
SEAT      1J0 422 154 BX
SEAT      1J0 422 154 C
SEAT      1J0 422 154 E
SEAT      1J0 422 154 EX
SEAT      1J0 422 154 H
SEAT      1J0 422 154 HX
SKODA      1J0 422 152 G
SKODA      1J0 422 152 GX
SKODA      1J0 422 154 B
SKODA      1J0 422 154 BX
SKODA      1J0 422 154 C
SKODA      1J0 422 154 E
SKODA      1J0 422 154 EX
SKODA      1J0 422 154 H
SKODA      1J0 422 154 HX
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 G
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 GX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 BX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 C
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 EX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 H
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-016 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-016 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.