Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C4 PICASSO II 1.6 BlueHDi 100 (2014.12-???) 99km » SPW-VW-022 nty
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii 1.6 Bluehdi 100 (2014.12-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-022 NTY

SPW-VW-022 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-VW-022
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-022
SPW-VW-022
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-VW-022

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg]1,745
Ciężar netto [g]1600
nr EAN5902048042460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-022 NTY

numery OEM:
AUDI      7M0 145 157 E
AUDI      7M0 145 157 N
FORD      1030327
FORD      1045759
FORD      95VW-3A674-DC
FORD      95VW-3A674-DD
FORD      RM95-VW3A674-DD
SEAT      7M0 145 157 E
SEAT      7M0 145 157 N
SEAT      7M0 145 157 SX
SKODA      7M0 145 157 E
SKODA      7M0 145 157 N
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 E
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 N
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 S
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 SV
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 SX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-022 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-VW-022 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.