Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 24402155 opel

PIERŚCIEŃ AMORTYZATORA PRZEDNIEGO OPEL 24402155 OPEL

24402155 PIERŚCIEŃ AMORTYZATORA PRZEDNIEGO OPEL OPEL
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

24402155

producent:

OPEL

OPAKOWANIE ZASTĘPCZE
z prawej
oś przednia
z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0344565
Numer dostawcy: 24402155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PIERŚCIEŃ AMORTYZATORA PRZEDNIEGO OPEL 24402155 OPEL

Podkładka śruby amortyzatora pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.2-2.2

PIERŚCIEŃ AMORTYZATORA PRZEDNIEGO OPEL 24402155 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE PIERŚCIEŃ AMORTYZATORA PRZEDNIEGO OPEL 24402155 producenta OPEL

OPEL

13186959, 13186960, 24402155, 344543, 344544, 344565

numery OEM:
OPEL      13186959
OPEL      13186960
OPEL      24402155
OPEL      344543
OPEL      344544
OPEL      344565
VAUXHALL      13186959
VAUXHALL      13186960
VAUXHALL      344543
VAUXHALL      344544
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PIERŚCIEŃ AMORTYZATORA PRZEDNIEGO OPEL 24402155 OPEL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).