Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 TDCi (2005.01-2007.03) 115km » 55566846 opel
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 1.8 Tdci (2005.01-2007.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEWÓD ZBIORNIKA PALIWA OPEL 55566846 OPEL

55566846 PRZEWÓD ZBIORNIKA PALIWA OPEL OPEL
opel 55566846
PRZEWÓD ZBIORNIKA PALIWA OPEL 55566846
55566846
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55566846

producent:

OPEL

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEWÓD ZBIORNIKA PALIWA OPEL 55566846 OPEL

PRZEWËD ZAWORU PALIWA OPEL ASTRA J, CORSA D, E, MERIVA 06-
numery OEM:
OPEL      0807004
OPEL      55566846
OPEL      807004
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEWÓD ZBIORNIKA PALIWA OPEL 55566846 OPEL w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.