Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI quattro (2008.04-2015.12) 143km » 90571728 opel
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tdi Quattro (2008.04-2015.12) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

USZCZELKA CHŁODNICY OLEJU OPEL 90571728 OPEL

90571728 USZCZELKA CHŁODNICY OLEJU OPEL OPEL
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

90571728

producent:

OPEL

Y20DTH Y22DTR Y20DTH Y22DTR X22DTH X20DTL,X20DTH,Y20DTH
Stosować z : 0650956, 90571725
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 5650872
Numer dostawcy: 90571728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie USZCZELKA CHŁODNICY OLEJU OPEL 90571728 OPEL

Uszczelka chłodnicy oleju pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, FRONTERA B, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A 2.0D/2.2D 11.96-08.06
numery OEM:
OPEL      5650872
OPEL      90571728
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie USZCZELKA CHŁODNICY OLEJU OPEL 90571728 OPEL w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.