Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 137 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 36 |
nr EAN | 4031185365468 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 101203 OPTIMAL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
5Q0407621A, 5Q0407621D, 5Q0407621E, 5Q0407621G, 5QD407621A, 5WA407621A, 8S0407621, 8S0498625A, 8V0498625A, 8V0598625A, 8V0598625C
5Q0407621A, 8S0498625A, 8V0498625A, 8V0598625A, 8V0598625C
5Q0407621A, 5Q0407621G, 8S0498625, 8S0498625A, 8V0498625A, 8V0598625A, 8V0598625C
5Q0407621A, 5QF501611A, 8S0498625, 8S0498625A, 8V0498625A, 8V0598625A, 8V0598625C
AUDI | 5Q0407621A | |
AUDI | 5Q0407621G | |
AUDI | 8S0498625 | |
AUDI | 8S0498625A | |
AUDI | 8V0498625A | |
AUDI | 8V0598625A | |
AUDI | 8V0598625C | |
SEAT | 5Q0407621A | |
SEAT | 8S0498625A | |
SEAT | 8V0498625A | |
SEAT | 8V0598625A | |
SEAT | 8V0598625C | |
SKODA | 5Q0407621A | |
SKODA | 5QF501611A | |
SKODA | 8S0498625 | |
SKODA | 8S0498625A | |
SKODA | 8V0498625A | |
SKODA | 8V0598625A | |
SKODA | 8V0598625C | |
VOLKSWAGEN | 5Q0407621A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0407621D | |
VOLKSWAGEN | 5Q0407621E | |
VOLKSWAGEN | 5Q0407621G | |
VOLKSWAGEN | 5QD407621A | |
VOLKSWAGEN | 5WA407621A | |
VOLKSWAGEN | 8S0407621 | |
VOLKSWAGEN | 8S0498625A | |
VOLKSWAGEN | 8V0498625A | |
VOLKSWAGEN | 8V0598625A | |
VOLKSWAGEN | 8V0598625C |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 101203 OPTIMAL w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 101203 OPTIMAL:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.