Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
nr EAN | 4058787091458 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator A-5035G OPTIMAL
BMW | 33 52 6 791 562 | |
BMW | 33 52 6 791 568 | |
BMW | 33 52 6 791 569 | |
BMW | 33 52 6 791 570 | |
BMW | 33 52 6 791 588 | |
BMW | 33 52 6 791 589 | |
BMW | 33 52 6 799 585 | |
BMW | 33 52 6 850 916 | |
BMW | 33 52 6 854 692 | |
BMW | 33 52 6 860 328 | |
BMW | 33 52 6 871 928 | |
BMW | 33 52 6 873 722 | |
BMW | 33 52 6 873 753 | |
BMW | 33 52 6 873 764 | |
BMW | 33 52 6 873 788 | |
BMW | 33 53 6 791 572 | |
BMW | 33 53 6 868 656 | |
BMW | 6 791 562 | |
BMW | 6 791 568 | |
BMW | 6 791 569 | |
BMW | 6 791 570 | |
BMW | 6 791 572 | |
BMW | 6 791 588 | |
BMW | 6 791 589 | |
BMW | 6 799 585 | |
BMW | 6 850 916 | |
BMW | 6 854 692 | |
BMW | 6 860 328 | |
BMW | 6 868 656 | |
BMW | 6 871 928 | |
BMW | 6 873 722 | |
BMW | 6 873 753 | |
BMW | 6 873 764 | |
BMW | 6 873 788 |
Zastosowanie Amortyzator A-5035G OPTIMAL w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.