Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Ssangyong MUSSO (FJ) 2.3 (2003.04-2006.08) 150km » BT-2350 optimal
wybrany samochód: 
Ssangyong Musso (fj) 2.3 (2003.04-2006.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy BT-2350 OPTIMAL

BT-2350 Bęben hamulcowy OPTIMAL
optimal BT-2350
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BT-2350

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm]220
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]41,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Wysokość [mm]46,8
Ciężar [kg]3,02
Średnica bębna hamulcowego180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]181
Wzór otworów/Ilość otworów4
nr EAN4058787280524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy BT-2350 OPTIMAL

numery OEM:
DAIHATSU      42431B1011
DAIHATSU      42431B1020
DAIHATSU      42431B1020000
DAIHATSU      42431B1021
DAIHATSU      42431B2040
DAIHATSU      42431B2040000
SUBARU      42431B1011
SUBARU      42431B1020
SUBARU      42431B1020000
SUBARU      42431B1021
SUBARU      42431B2040
TOYOTA      42431B1011
TOYOTA      42431B1020
TOYOTA      42431B1020000
TOYOTA      42431B1021
TOYOTA      42431B2040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy BT-2350 OPTIMAL w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.