Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 D (FD0A, FD0E, FD2E, FD3E) (1998.07-2001.01) 80km » CVB-10578TPE optimal
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 D (fd0a, Fd0e, Fd2e, Fd3e) (1998.07-2001.01) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy CVB-10578TPE OPTIMAL

CVB-10578TPE Zestaw osłon, wał napędowy OPTIMAL
optimal CVB-10578TPE
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CVB-10578TPE

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm]96,6
Wysokość [mm]123,9
nr EAN4058787070187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy CVB-10578TPE OPTIMAL

numery OEM:
AUDI      7H0498203
SEAT      7H0498203
SKODA      7H0498203
VOLKSWAGEN      7H0498203
VAG      7H0498203
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy CVB-10578TPE OPTIMAL w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.