Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » CW-2521 optimal

Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2521 OPTIMAL

CW-2521 Zestaw przegubu, wał napędowy OPTIMAL
optimal CW-2521

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CW-2521

producent:

OPTIMAL

Długość [mm] 198
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 35
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 29
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 71,7
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
Średnica przegubu [mm] 105
nr EAN 4058787072471

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2521 OPTIMAL

Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2521 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2521 producenta OPTIMAL

FIAT

1349785080, 1349788080, 46308371, 46308484, 71771175

numery OEM:
FIAT      1349785080
FIAT      1349788080
FIAT      46308371
FIAT      46308484
FIAT      71771175
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2521 OPTIMAL w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.