Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Intercooler Napęd na wszystkie koła (SV420D) (1995.12-1998.03) 87km » CW-2572 optimal
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 2.0 Td Intercooler Napęd Na Wszystkie Koła (sv420d) (1995.12-1998.03) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2572 OPTIMAL

CW-2572 Zestaw przegubu, wał napędowy OPTIMAL
optimal CW-2572
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CW-2572

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Długość [mm]104,2
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Ilość zębów, pierścień ABS45
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz)
Średnica przegubu [mm]98
nr EAN4058787072983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2572 OPTIMAL

numery OEM:
AUDI      4A0 498 099
AUDI      4A0498099D
VAG      4A0 498 099
VAG      4A0498099D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2572 OPTIMAL w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.