Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Audi A6 C8 Avant (4A5) RS6 Mild Hybrid quattro (2023-???) 630km » CW-2841 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) Rs6 Mild Hybrid Quattro (2023-???) 630km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2841 OPTIMAL

CW-2841 Zestaw przegubu, wał napędowy OPTIMAL
optimal CW-2841
132.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CW-2841

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Długość [mm]90,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła42
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]76,5
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
Średnica przegubu [mm]98
nr EAN4058787075670

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2841 OPTIMAL

numery OEM:
AUDI      8K0407305D
AUDI      8K0407305F
AUDI      8K0498099
AUDI      8K0498099C
AUDI      8K0498099D
AUDI      8K0498099X
VOLKSWAGEN      8K0407305H
VAG      8K0407305D
VAG      8K0407305F
VAG      8K0498099
VAG      8K0498099C
VAG      8K0498099X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2841 OPTIMAL w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.