Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi (ED01, ED02, ED41, ED42, ED81, ED82, ED91, ED92,... (2006.08-???) 120km » CW-2906 optimal
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci (ed01, Ed02, Ed41, Ed42, Ed81, Ed82, Ed91, Ed92,... (2006.08-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2906 OPTIMAL

CW-2906 Zestaw przegubu, wał napędowy OPTIMAL
optimal CW-2906
125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CW-2906

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Długość [mm]142,8
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła25
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]51
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
obrobiony mechaniczniez rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
Średnica przegubu [mm]89
nr EAN4058787076325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2906 OPTIMAL

numery OEM:
ALFA ROMEO      46308463
ALFA ROMEO      46308551
ALFA ROMEO      46308706
ALFA ROMEO      71771179
FIAT      46308706
FIAT      71771179
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy CW-2906 OPTIMAL w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.