Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bentley AZURE II (RBS_) 6.8 (2006.06-???) 507km » G1-1218 optimal
wybrany samochód: 
Bentley Azure Ii (rbs_) 6.8 (2006.06-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego wyprzedaż G1-1218 OPTIMAL

G1-1218 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego wyprzedaż OPTIMAL
optimal G1-1218
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego wyprzedaż G1-1218
42.00 zł 29.11 zł
ilość produktu objętego promocją: 1
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

G1-1218

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]210
Wymagana ilość1
Wymiar stożka [mm]12
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25 RHT M
parzyste numery artykułówG1-1217
nr EAN4031185181969


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego wyprzedaż G1-1218 OPTIMAL

numery OEM:
NISSAN      48520-00Q0K
NISSAN      48520-00Q1F
NISSAN      48520-00QAL
OPEL      4408511
OPEL      4453052
RENAULT      485209446R
RENAULT      7701049283
RENAULT      8660003580
VAUXHALL      91160044
VAUXHALL      93198896
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego wyprzedaż G1-1218 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.