Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G2-2027 optimal

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2027 OPTIMAL

G2-2027 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-2027
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

G2-2027

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
Długość całkowita [mm] 312
Gwint zewn. 1 [mm] M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M14 x 1,50 RHT M
nr EAN 4058787286601

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2027 OPTIMAL

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2027 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2027 producenta OPTIMAL

JEEP

68040224AA, 68040224AB

DODGE

68040224AA, 68040224AB

numery OEM:
CHRYSLER      68040224AA
CHRYSLER      68040224AB
DODGE      68040224AA
DODGE      68040224AB
JEEP      68040224AA
JEEP      68040224AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-2027 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.