Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 160 Multijet 3,0 D (2006.07-???) 158km » 10206K original imperium
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (250_) 160 Multijet 3,0 D (2006.07-???) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10206K ORIGINAL IMPERIUM

10206K Zestaw koła pasowego, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10206K

Status produktu: Normalny
WersjaNew version of 10212
Masa [g]2798
Numer komponentu2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
nr EAN8051081605945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10206K ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C5 II, C8, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, PEUGEOT 206, 306, 307, 406, 607 1.9D/2.0D/2.2D 06.98-
numery OEM:
ALFA ROMEO      9641548980
ALFA ROMEO      9681761480
CITROËN      0515V6
CITROËN      515V6
FIAT      9641548980
FIAT      9681761480
LANCIA      9641548980
LANCIA      9681761480
PEUGEOT      0515V6
PEUGEOT      515V6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10206K ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10206K ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.