Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10241 original imperium

Koło pasowe, wał korbowy 10241 ORIGINAL IMPERIUM

10241 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 10241
Koło pasowe, wał korbowy 10241
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10241

Średnica zewnętrzna 1 [mm] 161,6
Ilość żeber 5
Masa [g] 2397
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 152,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,3
Szerokość 1 [mm] 34
Szerokość 2 [mm] 26,7
nr EAN 8033989015545


opis e-autoparts.pl:
UWAGA ! ilość rowków = 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10241 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C1, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I 1.4D-1.6D 09.01-

Koło pasowe, wał korbowy 10241 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 10241 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FORD

1147683, 1319518, 1319519, 1369546, 1369548, 1473366, 1485765, 1517975, 1517976, 2S606B319AD, 2S6Q6B319AA, 2S6Q6B319AB, 2S6Q6B319AC, 2S6Q6B319AD, 2S6QGB319AA, 2S6QGB319AB, 2S6QGB319AC, 3M5Q6B319CA, 3M5Q6B319CB, 3M5Q6B319CC

PEUGEOT

0515P8, 0515R0, 0515T0, 0515TQ, 0515V0, 0515V4, 0515V7, 0515V8, 515P8, 515T0, 515V0, 515V7

CITROËN

0515P8, 0515R0, 0515T0, 0515TQ, 0515V0, 0515V4, 0515V7, 0515V8, 515P8, 515T0, 515V0, 515V7

MAZDA

Y40111401, Y40111401A, Y40111401B, Y40111401C, Y60311401

VOLVO

0515R0, 31251290, 31272289

TOYOTA

SU00100759, SU00100840, SW00100840, SW00100848

MINI

11237801979

SUZUKI

1261069K00

numery OEM:
CITROËN      0515P8
CITROËN      0515R0
CITROËN      0515T0
CITROËN      0515TQ
CITROËN      0515V0
CITROËN      0515V4
CITROËN      0515V7
CITROËN      0515V8
CITROËN      515P8
CITROËN      515T0
CITROËN      515V0
CITROËN      515V7
FORD      1147683
FORD      1319518
FORD      1319519
FORD      1369546
FORD      1369548
FORD      1473366
FORD      1485765
FORD      1517975
FORD      1517976
FORD      2S606B319AD
FORD      2S6Q6B319AA
FORD      2S6Q6B319AB
FORD      2S6Q6B319AC
FORD      2S6Q6B319AD
FORD      2S6QGB319AA
FORD      2S6QGB319AB
FORD      2S6QGB319AC
FORD      3M5Q6B319CA
FORD      3M5Q6B319CB
FORD      3M5Q6B319CC
MAZDA      Y40111401
MAZDA      Y40111401A
MAZDA      Y40111401B
MAZDA      Y40111401C
MAZDA      Y60311401
PEUGEOT      0515P8
PEUGEOT      0515R0
PEUGEOT      0515T0
PEUGEOT      0515TQ
PEUGEOT      0515V0
PEUGEOT      0515V4
PEUGEOT      0515V7
PEUGEOT      0515V8
PEUGEOT      515P8
PEUGEOT      515T0
PEUGEOT      515V0
PEUGEOT      515V7
SUZUKI      1261069K00
TOYOTA      SU00100759
TOYOTA      SU00100840
TOYOTA      SW00100840
TOYOTA      SW00100848
VOLVO      0515R0
VOLVO      31251290
VOLVO      31272289
MINI      11237801979

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10241 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10241 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.