Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10548 original imperium

Koło pasowe, wał korbowy 10548 ORIGINAL IMPERIUM

10548 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10548

Ilość żeber 6
Masa [g] 2359
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 156
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 156
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość 1 [mm] 44
nr EAN 8038959484727

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10548 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: HONDA ACCORD VII, CIVIC VII, CR-V II, ELEMENT, INTEGRA, STREAM 2.0/2.2D/2.4 05.01-

Koło pasowe, wał korbowy 10548 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 10548 producenta ORIGINAL IMPERIUM

HONDA

13810PNA003, 13810PNA013, 13810RRAA01, 13810RRAA02

numery OEM:
HONDA      13810PNA003
HONDA      13810PNA013
HONDA      13810RRAA01
HONDA      13810RRAA02

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10548 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10548 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.