Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Strona zabudowy | z przodu |
Masa [g] | 269 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | na dole |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 |
Długość całkowita [mm] | 65 |
nr EAN | 8039773492868 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1442 ORIGINAL IMPERIUM
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1702970, 1702983, 1709423, 1709424, 1709457, 1709466, 1709468, 1749593, 1749991, 1749992, 1857345, 1857346, 1865168, 1865175, 1866068, 1866073, 5271129, AV613A423LB, AV613A423MA, AV613A423NA, AV613A423PA, AV613A423RA, AV613A424LB, AV613A424MA, AV613A424PA, BV613A423AAB, BV613A423AAC, BV613A424AAB, BV613A424AAC, F1F13A423AAA, F1F13A424AAA
31340231, 31340232
FORD | 1702970 | |
FORD | 1702983 | |
FORD | 1709423 | |
FORD | 1709424 | |
FORD | 1709457 | |
FORD | 1709466 | |
FORD | 1709468 | |
FORD | 1749593 | |
FORD | 1749991 | |
FORD | 1749992 | |
FORD | 1857345 | |
FORD | 1857346 | |
FORD | 1865168 | |
FORD | 1865175 | |
FORD | 1866068 | |
FORD | 1866073 | |
FORD | 5271129 | |
FORD | AV613A423LB | |
FORD | AV613A423MA | |
FORD | AV613A423NA | |
FORD | AV613A423PA | |
FORD | AV613A423RA | |
FORD | AV613A424LB | |
FORD | AV613A424MA | |
FORD | AV613A424PA | |
FORD | BV613A423AAB | |
FORD | BV613A423AAC | |
FORD | BV613A424AAB | |
FORD | BV613A424AAC | |
FORD | F1F13A423AAA | |
FORD | F1F13A424AAA | |
VOLVO | 31340231 | |
VOLVO | 31340232 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1442 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.