
| Masa [g] | 141 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36,4 |
| Długość [mm] | 36 |
| Długość całkowita [mm] | 45 |
| nr EAN | 8046082555955 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1447 ORIGINAL IMPERIUM
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1064128, 1150353
BP4K28300C, BP4K28300D, BP4K28300E
30666105
| FORD | 1064128 | |
| FORD | 1150353 | |
| MAZDA | BP4K28300C | |
| MAZDA | BP4K28300D | |
| MAZDA | BP4K28300E | |
| VOLVO | 30666105 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1447 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.