Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD (2009.09-???) 189km » 1725 original imperium
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.5 V6 4wd (2009.09-???) 189km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1725 ORIGINAL IMPERIUM

1725 Mocowanie, manualna skrzynia biegów ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 1725
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1725
1725
original imperium 1725 Mocowanie, manualna skrzynia biegów
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1725

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Masa [g]349
nr EAN8033989001449

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1725 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka skrzyni biegów przód L/P (manualna) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, TT, SEAT EXEO, EXEO ST, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 06.94-05.13
numery OEM:
AUDI      8D0399415D
SEAT      8D0399415D
SKODA      8D0399415D
VOLKSWAGEN      8D0399415D

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 1725 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.