Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet (2005.09-2006.11) 100km » 25054/TE original imperium
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 D Multijet (2005.09-2006.11) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 25054/TE ORIGINAL IMPERIUM

25054/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

25054/TE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Wysokość [mm]129
Masa [g]95
Strona zabudowyOś przednia
MateriałTermoplast
Średnica 1 [mm]26
Średnica 2 [mm]92
nr EAN8048604581176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 25054/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 26/92) (dł.129) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, FIAT 500X, FORD FOCUS II, JEEP RENEGADE 1.3-3.2 09.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46308269
ALFA ROMEO      46308723
FIAT      46308269
FIAT      46308723
LANCIA      46308269
LANCIA      46308723
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 25054/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 25054/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.