Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 2.0 LX (1985.12-1990.02) 90km » 25090 original imperium
wybrany samochód: 
Nissan Bluebird Station Wagon (wu11) 2.0 Lx (1985.12-1990.02) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 25090 ORIGINAL IMPERIUM

25090 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25090

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Masa [g]890
WersjaNon idraulico
nr EAN8041768512819

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 25090 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L (z łożyskiem) pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK 1.4-2.0D 04.10-12.20
numery OEM:
ALFA ROMEO      50520155
ALFA ROMEO      51805868
FIAT      50520155
FIAT      51805868
LANCIA      50520155
LANCIA      51805868
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 25090 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 25090 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).