Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 (1985.12-1990.07) 50km » 25686 original imperium
wybrany samochód: 
Ford Escort Iv (gaf, Awf, Abft) 1.1 (1985.12-1990.07) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 25686 ORIGINAL IMPERIUM

25686 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25686

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Masa [g]981
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez śrub
nr EAN8051264607773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 25686 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L pasuje do: FIAT 500X, JEEP COMPASS, RENEGADE 1.0-2.0D 07.14-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51936583
FIAT      51936583
LANCIA      51936583
JEEP      51936583
JEEP      K68246730AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 25686 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 25686 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).