Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford Usa F-350 SUPER DUTY Cab & Chassis 6.8 (2007.09-2010.12) 367km » 25742 original imperium
wybrany samochód: 
Ford Usa F-350 Super Duty Cab & Chassis 6.8 (2007.09-2010.12) 367km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 25742 ORIGINAL IMPERIUM

25742 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

25742

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Masa [g]331
dla numeru OE55701902
Strona zabudowyz lewej
nr EAN8033989066301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 25742 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, ALFA ROMEO MITO, FIAT 500L, GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK, TIPO 0.9-2.0D 06.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51803173
ALFA ROMEO      55701902
FIAT      51803173
FIAT      55701902
LANCIA      51803173
LANCIA      55701902
OPEL      0436773
OPEL      436773
OPEL      55703317

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 25742 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 25742 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).