Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 26268 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26268 ORIGINAL IMPERIUM

26268 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 26268
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26268
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

26268

Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 73
Materiał Metal
Specyfikacja IMPERGOM bearing
nr EAN 8033989070070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26268 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: CITROEN C1, C1 II, DAIHATSU CHARADE VIII, SIRION, FIAT 500, 500 C, IDEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, HONDA CR-Z 0.9-1.9D 09.99-
numery OEM:
CITROËN      503552
CITROËN      503557
CITROËN      5035C2
HONDA      51726SAA003
HONDA      51726SAA013
HONDA      51726SFA005
PEUGEOT      503552
PEUGEOT      503557
PEUGEOT      5035C2
SUZUKI      4174158J00
SUZUKI      4174158J00000
SUZUKI      4174162J00
SUZUKI      4174162J00000
SUZUKI      4174257K00
TOYOTA      4830452040
TOYOTA      4830452050
TOYOTA      4830452051
TOYOTA      486190D010
TOYOTA      486190D011
TOYOTA      486190H010
TOYOTA      4861952040
HYUNDAI      54612B9000

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26268 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26268 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).