Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco S-WAY AT260S40FP (2019-???) 400km » 26591 original imperium
wybrany samochód: 
Iveco S-way At260s40fp (2019-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM

26591 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 26591
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591
26591
original imperium 26591 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

26591

Status produktu: Normalny
dla numeru OE7601502
Masa [g]228
Strona zabudowyOś przednia
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
nr EAN8033989072807
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 156, 164, 166, 33, FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.5D 07.87-06.07
numery OEM:
ALFA ROMEO      60806398
ALFA ROMEO      7601502
ALFA ROMEO      7714789
FIAT      60806398
FIAT      7601502
FIAT      7714789
LANCIA      60806398
LANCIA      7601502
LANCIA      7714789

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM:

Iurii, Złoczew
2025-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.