Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 29275 original imperium

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 29275 ORIGINAL IMPERIUM

29275 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

29275

Masa [g] 144
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8033989096971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 29275 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: FIAT 500, 500 C, IDEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, LANCIA MUSA, Y, YPSILON 0.9-1.9D 11.95-

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 29275 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 29275 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FIAT

46843237

LANCIA

46843237

numery OEM:
ALFA ROMEO      46843237
FIAT      46843237
LANCIA      46843237

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 29275 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 29275 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).