Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Honda CB (501cc - ) CB 1300 (SC54) (2007.12-2013.12) 114km » 31428/1 original imperium
wybrany samochód: 
Honda Cb (501cc - ) Cb 1300 (sc54) (2007.12-2013.12) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 31428/1 ORIGINAL IMPERIUM

31428/1 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

31428/1

Status produktu: Normalny
Masa [g]150
Wymagana ilość2
Strona zabudowyOś przednia
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
Grubość [mm]12
Grubość [mm]15
Średnica wewnętrzna [mm]16
średnica zewnętrzna [mm]52
nr EAN8050300598136

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 31428/1 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L (z łożyskiem) pasuje do: FIAT TALENTO, NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC, TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 06.86-
numery OEM:
NISSAN      5432500QAB
OPEL      4408056
OPEL      91166315
RENAULT      8200010518
VAUXHALL      91166315
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 31428/1 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 31428/1 ORIGINAL IMPERIUM:

Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).