Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 2.0 GTi (ST191_, ST191R) (1992.04-1995.12) 158km » 32854/TE original imperium
wybrany samochód: 
Toyota Carina E Vi Sedan (_t19_) 2.0 Gti (st191_, St191r) (1992.04-1995.12) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 32854/TE ORIGINAL IMPERIUM

32854/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

32854/TE

Status produktu: Normalny
Masa [g]87
Strona zabudowyOś przednia
MateriałTermoplast
Strona zabudowyOd strony koła
Wysokość [mm]104
Średnica 1 [mm]39
Średnica 2 [mm]87,5
nr EAN8048686581996

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 32854/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 39/87,5) (dł.104) pasuje do: CITROEN C5 III, C6 2.0D/2.7D/3.0 09.05-06.15
numery OEM:
CITROËN      3293E8
PEUGEOT      3293E8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 32854/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 32854/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.