Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Bmw F ( - 800cc) F 800 GS Adventure (K75) (2012-???) 34km » 33514 original imperium
wybrany samochód: 
Bmw F ( - 800cc) F 800 Gs Adventure (k75) (2012-???) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33514 ORIGINAL IMPERIUM

33514 Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33514

Status produktu: Normalny
Masa [g]270
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
MateriałGuma
Numer komponentu1
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8048470579833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33514 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500L, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PANDA, QUBO, TIPO 1.3D/1.4/1.6D 11.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46308689
ALFA ROMEO      46308908
FIAT      46308689
FIAT      46308908
LANCIA      46308689
LANCIA      46308908
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33514 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33514 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.