Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Nissan NAVARA NP300 pick-up (D23, D23T) 2.3 dCi 4x4 (D231, D23T) (2015.10-???) 190km » 33907/TE original imperium
wybrany samochód: 
Nissan Navara Np300 Pick-up (d23, D23t) 2.3 Dci 4x4 (d231, D23t) (2015.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 33907/TE ORIGINAL IMPERIUM

33907/TE Zestaw osłon, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

33907/TE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Masa [g]256
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałTermoplast
nr EAN8049268587818

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 33907/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/zewnątrz pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A1693600768
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 33907/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 33907/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.