Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Lancia DEDRA (835_) 2.0 16V (835ED) (1994.07-1999.07) 139km » 35254/TE original imperium
wybrany samochód: 
Lancia Dedra (835_) 2.0 16v (835ed) (1994.07-1999.07) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 35254/TE ORIGINAL IMPERIUM

35254/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

35254/TE

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
Strona zabudowyOd strony koła
Wysokość [mm]122
Masa [g]88
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]27,5
Średnica 2 [mm]96
nr EAN8048700582138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 35254/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 27,5/96) (dł.122) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II, BMW X5 (E53), FORD MONDEO IV, S-MAX, LANCIA THESIS 2.0-4.8 01.00-05.18
numery OEM:
ALFA ROMEO      46308053
BMW      31607565316
FIAT      46308053
FORD      1446293
LANCIA      46308053
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 35254/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 35254/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.