Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D (GJ2FW, GJ692) (2012.08-2018.02) 175km » 35825/TE original imperium
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gj, Gl) 2.2 D (gj2fw, Gj692) (2012.08-2018.02) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 35825/TE ORIGINAL IMPERIUM

35825/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

35825/TE

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
Strona zabudowyOd strony koła
Wysokość [mm]154,5
Masa [g]129
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]29
Średnica 2 [mm]99
nr EAN8048713582262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 35825/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 29/99) (dł.154,5) pasuje do: MERCEDES VITO (W638), OPEL MOVANO A 1.9D-3.0D 07.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9903301985
MERCEDES-BENZ      A0003301985
MERCEDES-BENZ      A9903301985
OPEL      4403476
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 35825/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 35825/TE ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.