Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 37448/TE original imperium

Osłona, wał napędowy 37448/TE ORIGINAL IMPERIUM

37448/TE Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

37448/TE

Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 104
Masa [g] 71
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 27
Średnica 2 [mm] 71
nr EAN 8048796583095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 37448/TE ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 27/71) (dł.104) pasuje do: AUDI A2, A3, A4 B6, A4 B7, TT; SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON; SKODA FABIA I 1.4D-2.3 09.96-12.10
numery OEM:
AUDI      1J0498201J
SEAT      1J0498201J
SKODA      1J0498201J
VOLKSWAGEN      1J0498201J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 37448/TE ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 37448/TE ORIGINAL IMPERIUM:

2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.