Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora » 37518 original imperium

Łącznik stabilizatora 37518 ORIGINAL IMPERIUM

37518 Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

37518

Masa [g] 326
Gwint zewn. [mm] M 10 x 1,5
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Jakość/Klasa 10
Wymagana ilość 2
Strona zabudowy z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Średnica wewnętrzna [mm] 10
średnica zewnętrzna [mm] 33,5
Długość [mm] 95,5
nr EAN 8033989192147

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora 37518 ORIGINAL IMPERIUM

Łącznik drążka stabilizatora tył L/P 95,5mm pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, SUPERB I, SUPERB II 1.2-Electric 08.00-
numery OEM:
AUDI      1K0505465C
AUDI      1K0505465D
AUDI      1K0505465H
AUDI      1K0505465J
AUDI      1K0505465K
SEAT      1K0505465C
SEAT      1K0505465D
SEAT      1K0505465H
SEAT      1K0505465J
SEAT      1K0505465K
SKODA      1K0505465C
SKODA      1K0505465D
SKODA      1K0505465H
SKODA      1K0505465J
SKODA      1K0505465K
VOLKSWAGEN      1K0505465C
VOLKSWAGEN      1K0505465D
VOLKSWAGEN      1K0505465H
VOLKSWAGEN      1K0505465J
VOLKSWAGEN      1K0505465K

Zastosowanie Łącznik stabilizatora 37518 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora 37518 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-07-23
 5/5
pasuje, polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora