Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B903) 314 4x4 (903.672, 903.673) (2002.08-2006.05) 143km » 37778 original imperium
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Autobus (b903) 314 4x4 (903.672, 903.673) (2002.08-2006.05) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 37778 ORIGINAL IMPERIUM

37778 Mocowanie, manualna skrzynia biegów ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

37778

Status produktu: Normalny
Masa [g]1254
Strona zabudowyz lewej
nr EAN8049570590834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 37778 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka skrzyni biegów przód L (manualna) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO 1.5D/1.6D 01.05-
numery OEM:
FORD      1707310
FORD      1801351
FORD      3M517M121AA
FORD      BV617M121DC
VOLVO      31330310
VOLVO      31359780
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 37778 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.