Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 2.0 DI (F70) (1999.01-2005.04) 82km » 37975 original imperium
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 2.0 Di (f70) (1999.01-2005.04) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 37975 ORIGINAL IMPERIUM

37975 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
57.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

37975

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
MateriałAluminium
Masa [g]438
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Grubość [mm]60
Średnica wewnętrzna [mm]10
nr EAN8041198507119

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 37975 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TARRACO, SKODA KAROQ, KODIAQ I, KODIAQ II 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0513353G
AUDI      5Q0513353J
SEAT      5Q0513353G
SEAT      5Q0513353J
SKODA      5Q0513353G
SKODA      5Q0513353J
VOLKSWAGEN      5Q0513353G
VOLKSWAGEN      5Q0513353J

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 37975 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 37975 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iurii, Złoczew
2025-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.